1. Dismiss Notice

FRHD Chat thread.

Discussion in 'Anything and Everything not Free Rider' started by Cynic, Jul 3, 2015.

  1. Whisk

    Whisk Well-Known Member Official Author

  2. cctvcctvcctv

    cctvcctvcctv Well-Known Member

    Screenshot 2018-02-02 at 6.57.39 PM.png
    idk this is kinda funny to me

    Rhodium
     
    Last edited: Feb 3, 2018
  3. cctvcctvcctv

    cctvcctvcctv Well-Known Member

    Screenshot 2018-02-03 at 5.59.25 PM.png
    I wonder how much I can sell this for in 50 years.
     
  4. TrackMaker12

    TrackMaker12 Well-Known Member Official Author

    I hate u
     
  5. WheelieMaker

    WheelieMaker Well-Known Member Official Author

    [​IMG]

    found an old comic
     
  6. pssst

    pssst Well-Known Member Official Author

    Im in poland rn, surprised by the amount of people who speak english.
     
    Phase likes this.
  7. Phase

    Phase Well-Known Member Official Author

    Congratulations Eagle fans!
     
  8. Phase

    Phase Well-Known Member Official Author

    And almost every American lmao
     
  9. Phase

    Phase Well-Known Member Official Author

    #wmformod
     
  10. bungo

    bungo Well-Known Member

    dafuq american sports confuses me
     
  11. bungo

    bungo Well-Known Member

  12. bungo

    bungo Well-Known Member

    My dad was a communist I was born one ayyyyyyy
     
  13. QuinnFederle

    QuinnFederle Well-Known Member Official Author

    fly eagles fly
     
  14. bungo

    bungo Well-Known Member

    more american sports
     
  15. QuinnFederle

    QuinnFederle Well-Known Member Official Author

    yeah ik it's pretty dumb
     
  16. bungo

    bungo Well-Known Member

    i liv in ingland so idk what the hype is
     
  17. AndrewVaughn

    AndrewVaughn Well-Known Member

    i liv in othr cumtry so oter sport suck
     
    TeamPhantom and Zycerak like this.
  18. cctvcctvcctv

    cctvcctvcctv Well-Known Member

    upload_2018-2-7_0-51-4.png

    when you play a whole bunch of newest tracks then come back a day later
     
  19. Phase

    Phase Well-Known Member Official Author

    when you are so bad and get beaten by 47 noobs
     
    TeamPhantom and cctvcctvcctv like this.
  20. cctvcctvcctv

    cctvcctvcctv Well-Known Member

    lol some of them were not noobs tho.

    Most of them, yeahhh
     

Share This Page